torsdag 4 oktober 2012

Glöm handtvätt- använd Betty Ball för effektiv rengöring av BH

Jag brukar följa Lingerieaddict som är en av den större och kändare underklädesbloggaren för oss underklädesfantaster! På sin blogg hade hon tagit foto på ett kompani bh:ar i handfatet och slängde ut frågan till sina läsare om de handtvättade sina underkläder.

Gör ni det? Jag har alltid gjort det för jag har värnat om mina gobitar men såklart har en och annan vardagsbh åkt in i maskin med en tvättpåse som förtäckt skydd. Men helt ärligt så skyddas bara maskinen från att bygeln ska åka in i trumman men bh:n faller offer för en tidig och slapp död.

Så vad gör jag nu? Jag kör Betty Ball så det ryker! Träffade Betty Balls innovatör på en mässa i Paris och blev stormförtjust i produkten!! Den rengör effektivt från smuts och fett samtidigt som konstruktionen behäller formen, kupor, spets och hakar intakt. Det är vardagslyx som effektiviserar och underlättar tvätteriet!

Bett Ball- ultimat lösning för oss som vill göra roligare saker än handtvätta...:-)

Finns i två storlekar: A-C kupa och D-F kupa

Xoxo
Madame

www.madameblanche.se


Inga kommentarer: