söndag 20 januari 2013

Me, myself & Very Victoria Silvstedt by mariemeili :-)

Och så var det då dags att få träffa vår stora svenska glamour export Victoria Silvstedt! Hon kom till mässan i Paris för att visa upp underklädesmärket "Very Victoria Silvstedt by mariemeili".

Det är en kvinnlig och läcker kollektion med bredd. Det märks tydligt att Victoria har haft ett finger med i spelet då det upplevs både och sensuellt och festligt (små detaljer som knytbara rosetter på underkläderna som samtidigt är avtagbara för ultimat användning) samt att dekoltaget fått stort spelrum. I kollektionen finns det fem shapes av push up- olika nivåer och typer av bh:ar som ger olika mycket uringning & lyft. Ett nytt ord är fött i och med Very Victoria Silvstedt by mariemeili- WOW bra!

Vicoria Silvstedt & Madame Blanche :-)
Många var där för att få sig en titt och jag var ute i god tid:-) Jag ansåg att jag hade "mer" rätt att stå främst i kön innan insläpp eftrsom jag också var svenska haha:-) Jag vakade noga så att ingen gick före mig och dem gånger någon gjorde det så var det pressfolk vilket jag inte kunde sätta mig emot.

Men så till slut var det min tur att slå mig ner i soffan brevid skönheten och få pratas vid om kollektionen. Hon var väldigt vänlig och hade lätt till skratt. Jag fick hjälp med fotograferingen och då hon såg mitt Iphoneskal (bild på min dotter på baksidan) så utbrast hon- Å är det din dotter? Vad söt hon är! Å tack, mua mua:-) Då fick Victoria ännu mer snäll & snygg poäng från Madame Blanche:-)

Vi småpratade om underkläderna och sen jag gav henne Madame Blanche visitkort och hänvisade till både hemsida och blogg så tyckte hon att vår tag line: Sensual lingerie for amazing woman var "Great"!! Kan inte annat än instämma:-)
Djup diskussion om lingeie och livets goda!
Victoria är vänlig och skriver en hälsning på ett kort!
 Tack Victoria för din proffessionalism och vänlighet!! Kollektionen kommer sälja som smör- snyggt, användbart och bra priser. Vi ser fram emot hösten 2013 då den släpps!!




XOXO
Madame

www.madameblanche.se








Inga kommentarer: