söndag 20 januari 2013

Very Victoria Silvstedt By Mariemeili

Jag har haft en riktigt fin dag idag med en massa nyknutna kontakter och tjingandes på gamla bekanta, mycket roligt!!! Har så mycket att berätta och lägga upp på bloggen men nätuppkopplingen är svag på mässan så jag väntade tills jag kom tillbaka till hotellet. Så det får bli lite fördröjning!

Men vet ni?? Min blick fastnade idag på allas vår Victoria Silvstedt utanför en av montrarna. Och vem kan inte låta bli att spana? Till och med min man är förlåten... haha:-)


Ångande het men samtidigt med en sober elegans. En mogens kvinna glans lyser igenom. Jag träffade trevliga Monica Ramstedt som bland är ansvarig för märket "Very Victoria Silvstedt By MarieMeilie" och hon visade mig delar av kollektionen som är riktigt fin till bra pris. Lansering i butik kommer till hösten 2013 och jag ska ge er mer uppdatering och bilder inom kort!

Imorgon kommer vår allas glamourdrottning till Paris för att visa upp sig för press och inköpare!! Spännande:-) Och jag ska piff puffa mig rejält så även jag osar "Hollywood" i mötet med snyggingen:-)



Wow- bilden osar 90-tal och då Anna Nicole Smith var på topp och gjorde reklam för Guess... Dem är rätt lika, iallafall på den bilden!

Xoxo
Madame

www.madameblanche.se





Inga kommentarer: